Over geleefd worden of het heft in eigen hand nemen.

Voor wie

Voor wie het idee heeft efficiënter en effectiever te kunnen werken. Focus nodig heeft op belangrijke werkzaamheden. Zich laat afleiden van werkzaamheden. Het lastig vindt om te plannen. De training is gratis voor medewerkers van de UvA.

Wat

  • Onderzoeken wat wel werkt.
  • Praktische (planning) tools voor timemanagement
  • Het stellen van doelen.
  • Plannen van acties di leiden tot de gestelde doelen.
  • Zelfmanagement (bv. omgaan met uitstelgedrag, prioriteiten stellen.
  • Het uitvoeren van deze acties.

Aan de orde komen onder meer: Tijdverstoorders, backwardplannen en zelfmanagement.

Hoe

3 meetings van 3,5 uur met tussendoor telefonische coaching van de trainer. Direct in de praktijk brengen van het geleerde oefeningen, opdrachten, casussen, ervaring delen en evaluatie van uitgevoerde activiteiten.

Resultaat

  • Bewustwording van de eigen tijdindeling en de redenen voor die indeling.
  • Vaardigheid in het maken van een adequate tijdindeling voor de realisatie van gestelde doelen.
  • Tevredenheid over de manier waarop men werkzaamheden regelt.

Bijzonderheden

Deelnemers kunnen na de workshop een individueel coachtraject volgen, waarin aan de orde komen:

  • Persoonlijke coaching bij minder efficiënte patronen
  • Agendabeheer, e-mailbeheer, internet en archivering.
  • Koppeling van kernkwaliteiten aan valkuilen en uitdagingen op het gebied van timemanagement.

Tijdens de laatste bijeenkomst wordt onder meer de wenselijkheid van een dergelijk traject voor de deelnemers besproken.

 

Duur

De training bestaat uit 3 dagdelen.
De voorbereidende opdracht neemt een uur beslag. Het geleerde wordt direct in praktijk toegepast.

Data

Woensdag 22 mei, 5 juni en 26 juni van 13.30 - 17.00 uur.

Groepsgrootte

Minimaal 4 maximaal 8 deelnemers.

Aanmelden

U kunt u aanmelden via het aanmeldformulier of neem telefonisch of via e-mail contact met ons op.

Na aanmelding nemen wij contact met u en uw medewerker op over een afspraak.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uw contactpersoon

Bianca Klupper
Office manager
Tel: 020-525 6670
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.